Antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klantenservice

Bestelling en betaling Levering Terugkeer en terugbetaling Producten Mijn persoonlijke gegevens Kortingsbon en Loyale punten Bestelling en betaling

  • Waar is dat mijn bestelling?

Uw bestelling wordt binnen 48 tot 72 werkdagen geleverd. U krijgt een e-mail als het beschikbaar is bij uw dierenkliniek. Zo niet, kunt u naar uw dierenarts gaan om te controleren of uw bestelling beschikbaar is.

  • Hoe kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Uw opdracht wordt automatisch doorgestuurd naar de centrale voor voorbereiding. U kunt ons per telefoon of e-mail snel bereiken, zodat wij contact kunnen opnemen met de betreffende centrale om te proberen alles te regelen voordat de bestelling wordt voorbereid.

  • Ik heb een betaling fout, wat moet ik doen?

3D Secure vraagt om aanvullende validatie om uw online aankopen te beveiligen. Dit systeem wordt beheerd door de bank die de betaalkaart heeft uitgegeven die u voor uw aankoop heeft gebruikt. Er bestaan verschillende beveiligingssystemen voor uw creditcardbetalingen.

Hier zijn de twee meest voorkomende oplossingen:

Validering via een eenmalige code per SMS:

Als u uw code niet ontvangt, moet u ervoor zorgen dat uw mobiele telefoon goed is aangesloten op een telefoonnetwerk en dat uw nummer is gekoppeld aan de creditcard waarmee u de aankoop heeft gedaan. Als deze optie niet werkt, neem dan contact op met uw bank.

Bevestiging via de app van uw bank:

Een nieuwe procedure maakt het mogelijk om uw betaling te valideren via de mobiele applicatie van uw bank. Deze optie kan "Secur'Pass", "Security Pass", "SécuriPass", "Mobile Confirmation" enz. worden genoemd. .Dat is het . (niet-uitputtende lijst). Als deze optie niet werkt, kunt u contact opnemen met uw bank.

Levering

  • Waar is dat mijn bestelling?

Uw bestelling wordt binnen 48 tot 72 werkdagen geleverd. U krijgt een e-mail als het beschikbaar is bij uw dierenkliniek. Zo niet, kunt u naar uw dierenarts gaan om te controleren of uw bestelling beschikbaar is.

  • Ik heb geen volgnummer / Hoe weet ik of mijn bestelling beschikbaar is?

Er is geen volgnummer. De bestellingen worden namelijk rechtstreeks afgeleverd door de centrale van uw dierenkliniek. U krijgt een e-mail als uw producten beschikbaar zijn. Dit is een automatische verzending wanneer de kliniek de status van uw bestelling verandert in bij de kliniek geleverd ».

  • Kan ik thuis bezorgd worden ?

Nee, we leveren alleen aan onze partnerdierenklinieken.

Terugkeer en terugbetaling

Hoe ga ik terug ?

Wij informeren u dat wij binnen 14 werkdagen de terugkeer van ongeopende producten in de oorspronkelijke verpakking aanvaarden. De retourzending vindt direct plaats bij uw dierenarts. Zodra zij het bevestigen, kunnen wij u een kortingscode sturen of u terugbetalen.

Producten

Is het mogelijk om monsters te ontvangen?

Helaas hebben we geen monster van de producten die we verkopen op Place des Vétos. Om dit te verkrijgen, moet u het aan uw dierenarts vragen, die, indien het product beschikbaar is, het u graag zal aanbieden om uw dier aan de nieuwe voeding te leren.

Het product verschijnt verkrijgbaar en als het is aangesloten is het uit voorraad?

De beschikbaarheid van de producten kan variëren afhankelijk van de locatie van uw kliniek. We hebben verschillende pakhuizen.

Mijn persoonlijke gegevens

Hoe kan ik mijn ID's wijzigen?

U kunt uw e-mailadres of uw wachtwoord wijzigen via het tabblad "Hallo XXXXX XXXXX" -> Mijn account -> -> Informatie ->.

Ik ben verhuisd, kan je me een dierenkliniek vertellen in de buurt van mijn nieuwe huis?

We informeren u dat we alleen leveren aan onze partner dierenklinieken. U kunt onze lijst vinden op klik hier.

Kortingsbon en

Ik kan mijn kortingsbon niet meer gebruiken.

Het is mogelijk dat uw coupon « vastzit in uw geannuleerde bestelling of bij een verkeerde betaling. U kunt contact opnemen met klantenservice om de code opnieuw te activeren.

Waar kan ik mijn activa/terugbetalingen vinden?

U kunt uw activa rechtstreeks bekijken via uw klantenaccount in het tabblad 'Krijgen'. Klik op het PDF-logo in de kolom 'View the asset' om de details van elk tegoed te zien. De tegoeden zijn de reeds op uw bankrekening gestorte betalingen. Het gaat dus niet om een saldo dat u kunt gebruiken, maar om bedragen die u rechtstreeks hebben ontvangen als gevolg van een regelgeving.

Loyale punten

Hoe verdien je trouwpunten?

Bij elke bestelling ontvang je loyaliteitspunten (geldig voor 1 jaar). € 1 = 1 punt 200 punten = € 2 aangeboden

Hoe kunnen we de beloning van trouw ontvangen?

U kunt uw loyaliteitspunten op elk moment omzetten in kortingsbonnen.

Om dat te doen:

- een afspraakje in uw rekening,
- rubriek Mijn loyaliteitspunten.
- Klik op de zinom mijn loyaliteitspunten om te zetten in een kortingsbon. .dat is het . €».

Een kortingsbon wordt gecreëerd in de vorm van een kortingscode die begint met: TROUW.

Om de verlaging toe te passen, zal voer deze code in het vak COUPON in uw winkelmandje.